"Uwikłani" Adriana Rak

"Uwikłani" to debiutancka powieść młodziutkiej Adriany Rak. Czy ta młoda autorka która spełniła swe marzenie napisała dobrą książkę? Czy urzekła mnie swym piórem? Owszem. Widzę ogromny potencjał, którzy drzemie w tej młodej osobie. Książka jest piękną i poruszającą opowieścią o dwójce ludzi, którzy spotkali się przypadkiem.


Agata to młoda kobieta po przejściach. Ma za sobą nieudane małżeństwo, które zostawiło wiele blizn w jej sercu. Pewnego dnia przypadkiem poznaje Piotra, bibliotekarza. Jego życie również nie oszczędza. Z czasem tych dwoje zaczyna łączyć uczucie. Agata myśli, że być może los się do niej uśmiechnął.  Niestety, jak to zwykle w życiu bywa, los lubi z nas zakpić. Droga do szczęścia pary nie jest łatwa. Istnieje wiele przeszkód by mogli być razem... Czy Agata i Piotr będą w końcu szczęśliwi? Czy wprowadzą w swym życiu zmiany by mogli być razem? Jakie przeszkody napotkają na swej drodze? Nie będę Wam zbyt wiele zdradzać bo stracicie przyjemność czytania.
"Spełnię każde twoje marzenie. [...] Sprawię, że od tej pory będziesz szczęśliwa. [...]."
 Bohaterowie są bardzo dobrze wykreowani. są "jacyś', są barwni i różnorodni. Moglibyśmy ich spotkać w życiu codziennym. Fabuła ciekawa, akcja została podzielona na miesiące. Motyw pogmatwanej miłości, braku zaufania, zdrady, pokiereszowanej duszy, ojcowskiej miłości. zwrotów akcji nie brakuje. Emocji mamy tutaj cały wachlarz. sięgając po tą książkę troszkę obawiałam się, nie wiedziałam czego się spodziewać. zupełnie niepotrzebnie. Książka jest naprawdę bardzo dobra.


Czy jest coś do czego mogłabym się przyczepić? Jedynie do opisów i przemyśleń bohaterów, które dla mnie były ciut długie. Ale to moje osobiste odczucie i taka drobnostka nic nie znacząca, bo naprawdę książka wywarła we mnie pozytywne emocje. Z zapartym tchem czekam na drugi tom bo bardzo jestem ciekawa dalszych losów Agaty i Piotra. Adrianie Rak gratuluję i życzę wielu sukcesów. Bardzo udany debiut po którego warto sięgnąć. Poza tym to nasza koleżanka z blogosfery, która prowadzi bloga Tajemnicze książki! Serdecznie polecam!

                                                              Za egzemplarz do recenzji dziękuję wydawnictwu WasPos

 

Komentarze

  1. Czytałam i uważam, że jest to bardzo dobra książka, którą polecam wszystkim. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą. Naprawdę świetna! Ja chcę 2 yom na już!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza! I na drugi tom trzeba będzie trochę poczekać, ale wydaje mi się, że będzie na co. ;)
    Czekaj na Marokańskie słońce - zwali cię z nóg, zobaczysz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę dobrego już o tym tytule słyszałam, więc jeśli nadarzy się okazja to na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie czytałam żadnej polskiej książki, chyba się skuszę na "Uwikłanych" :) Pozdrawiam zaczytanie,
    Gaba

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już wcześniej o tej książce, jestem jej bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej książce wcześniej, ale na pewno przeczytam, bo jestem ciekawa, jak blogerka poradziła sobie z pisaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz młodsze osoby próbują swoich sił w pisaniu. To dobrze, mam nadzieję, że książka okaże się tak godna uwagi, jak na to wskazuje recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tego typu książki, dlatego chętnie sięgnę i po tą.Mam nadzieję, że znajdę ją w swojej bibliotece.Mam też nadzieję, że na drugą część nie trzeba będzie długo czekać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz