"Niebo po burzy" Agata Sawicka

"Niebo po burzy" to trzeci i ostatni tom słodko - gorzkiej serii "Dwór w Zaleszycach" Agaty Sawickiej. Jeśli lubicie tajemnice i podróże w czasie, to ta historia jest dla Was. Mnie urzekła ciepłem, atmosferą i oceanem emocji. Przykro mi, że to już koniec i ciężko było mi rozstać się z bohaterami, ale czekam na kolejne książki Autorki.


Julianna wraca do domu rodzinnego. Dogadała się z rodzicami, a jej związek z Danielem rozkwita. Nieoczekiwanie mężczyzna dostaje szansę od losu - półroczny wyjazd do Stanów Zjednoczonych na szkolenie. Czy związek Daniela i Julianny przetrwa? Co się stanie, gdy dziewczyna odkryje, że spodziewa się dziecka? Nusi po wielu latach udaje się odnaleźć ukochanego Grisze. Zakochani biorą ślub, lecz czy będzie im dane spokojne życie? 
"- Nie ma złych ludzi, są tylko złe uczynki i błędy, które popełniają."

Agata Sawicka oddała w nasze ręce wielowątkową powieść, od której ciężko się oderwać. Fabuła porywająca i ciekawa, akcja spokojnie gna do przodu. Styl jest lekki i płynny, czyta się bardzo szybko, przyjemnie. Również i tym razem przeniesiemy się w czasie, poznamy zupełnie nową historię Edka i Leny, która bardzo mi się podobała. Uwielbiam takie wyprawy do przeszłości, są one niesamowite. Mamy tu całą gamę emocji i na pewno nie obejdzie się bez chusteczek. Wzruszająca, przyprawiająca o szybsze bicie serca i wywołująca burzę w naszej głowie lektura. 


Powieść o nieprzemijającej miłości, chwilach szczęścia, rozdzierającej tęsknocie, troskach, problemach życiowych, rozpaczy, nieprzewidywalności losu. "Niebo po burzy" pokazuje nam, by nie zostawiać niczego na jutro, bo życie potrafi nas zaskoczyć w najmniej oczekiwanym momencie. Ciepła, sielska i poruszająca książka z niesamowitą atmosferą Bielunia i Zaleszyc. Polecam gorąco całą trylogię! 

MOJA OCENA 8/10

Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Dragon

Komentarze

Prześlij komentarz