"Pacjentka" Alex Michaelides (Przedpremierowo)

Gdy zobaczyłam opis książki "Pacjentka" Alex Michaelides pomyślałam, że jest bardzo intrygująca, że może to być coś co mi się spodoba. Jak już wiecie, bardzo rzadko sięgam po thrillery. Książka musi mnie naprawdę zaciekawić bym dała jej szansę. Intuicja nie zawiodła. Ta książka jest genialna. Przeczytałam ją w trybie ekspresowym. Czytałam z zapartym tchem i nie byłam w stanie się od niej oderwać.

Theo Faber. Ceniony psychoterapeuta od lat pragnął leczyć Alicie Berenson. Malarka i fotografka  przed laty zabiła swojego męża. Pięć razy strzeliła w jego głowę. Po tym wydarzeniu kobieta zamilkła. W końcu spełnia się pragnienie Theo. Dostaje on posadę w szpitalu The Grove i rozpoczyna psychoterapię z milczącą pacjentką. Czy uda się Theo skłonić Alicję do rozmowy? Czy Alicia w końcu przemówi? Co oznacza tajemniczy obraz który namalowała? Jakie sekrety skrywa malarka? Co wydarzyło się przed laty?
"Pamiętaj, że miłość bez uczciwości nie zasługuje na miano miłości."
Czytając niejednokrotnie miałam ciarki na plecach. W książce panuje niezwykły, tajemniczy klimat... Bohaterowie są rewelacyjnie wykreowani. Każdy z nich jest charakterystyczny i odmienny.Autor dawkuje nam napięcie. Ciężko jest odłożyć tę książkę, gdy chce się coś zrobić w między czasie. Akcja zaskakująca. Zakończenie wciska w fotel. Emocje gwarantowane. Tego się nie spodziewałam. Książka wciąga nas w swoje sidła i nie chce puścić. Wciąga strasznie. Jestem pod olbrzymim wrażeniem tej książki i aż nie mogę uwierzyć, że jest to debiut Autora. Ten thriller psychologiczny jest po prostu świetny. Rzadko sięgam po tego typu książki, ale tutaj naprawdę wiele się dzieje i dlatego tam mnie ona zaintrygowała! Polecam z czystym sercem!

                                                            Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu WAB  




     

Komentarze

  1. Thriller psychologiczny, to mój ulubiony gatunek literacki, a ta książka, bardzo mnie ciekawi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Thrillery to zdecydowanie moja bajka, trafia na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię książki tego wydawnictwa - zazwyczaj są dobre. Mam do nich zaufanie. A co do tej pozycji - cóż, mam na oku. Jestem bardzo ciekawa zachwalanego przez ciebie klimatu, jaki panuje w tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mało kiedy sięgam po thrillery, bo potrzebuje jakieś iskry, która powie mi, że to może być to. Przyznam, że nie brałam tego tytułu pod uwagę,, ale mnie zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdarza mi się sięgnąć po thriller, choć swego czasu je omijałam. Teraz doceniam i często szukam polecenia w tym gatunku. Twoja recenzja całkowicie utwierdza mnie w przekonaniu, że chce sięgnąć po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gatunek, który bardzo lubię, chętnie sięgnę po książkę, zapowiada się interesująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wrócić do czytania thrillerów, zdecydowanie w powieściach obyczajowych brakuje mi dreszczyka emocji i ciarek na plecach

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz