Mini wywiad z Magdaleną Kołosowską

 


Już za 2 dni premiera drugiego tomu trylogii "Pod wspólnym niebem" - " Zanim zobaczymy Neapol ", z tej okazji zapraszam na mini wywiad z Autorką powieści Magdaleną Kołosowską.

1) Już za kilka dni premiera powieści "Zanim zobaczymy Neapol" Jakie odczuwasz emocje przed premierą?

Spokój. Nie wiem, czym to jest spowodowane, ale po raz pierwszy nie denerwuję się przez premierą, choć jestem ogromnie ciekawa, jak zostanie przyjęta moja dziesiąta powieść.

2) Co było główną inspiracją do napisania tej książki?

Chyba po raz pierwszy mogę powiedzieć, że bohaterki trylogii „Pod wspólnym niebem” mają swoje odpowiedniki w rzeczywistości. Wszystko zaczęło się od fejsbuka, poznania cudownych dziewczyn i rozmów na wszelkie tematy. Zupełnie jak w książce 😊 W czasie jednej z naszych rozmów padło stwierdzenie, że nasze rozmówki byłyby świetnym materiałem na książkę. Zapamiętałam te słowa i… wykorzystałam! 

3) O czym jest ta powieść? 

O kobietach. O przyjaźni i lojalności, o poszukiwaniu swojego miejsca, o dojrzewaniu, zmianach, radościach i smutkach. To powieść o życiu. 

4) Jak pisało Ci się "Zanim zobaczymy Neapol"? Czy było coś, co sprawiało trudności?

Cały proces był niezwykle przyjemny, zapewne po części również dlatego, że pisząc przypominałam sobie swoje rozmówki z przyjaciółkami i czerpałam z nich pełnymi garściami. Pisanie zawsze sprawia mi przyjemność, a problemy – jeśli nawet się pojawią – traktuję jak przystanek w drodze do celu. W tym konkretnym przypadku takich przystanków nie było 😊

5) Czy wzorowałaś się na kimś podczas tworzenia postaci?

Chyba po raz pierwszy mogę powiedzieć, że bohaterki trylogii „Pod wspólnym niebem” mają swoje odpowiedniki w rzeczywistości. Pierwowzorami są moje przyjaciółki, wspaniałe, dowcipne kobiety. Wymyśliłam dla każdej historię, a efekty można przeczytać.

6) Która z postaci jest Twoją ulubioną? 

Kocham je wszystkie, nie mogę wybrać tej naj!

7) Kiedy możemy się spodziewać kolejnych Twoich powieści?

Wkrótce. Mam głowę pełną pomysłów, właśnie pracuję nad trzecim tomem „Pod wspólnym niebem”, a już myślę o kolejnych książkach. Żałuję jedynie, że doba trwa tylko 24 godziny, ponieważ wciąż brakuje mi czasu a tyle mam jeszcze do napisania 😊

Dziękuję pięknie za poświęcony czas ☺️

Komentarze

Prześlij komentarz