"Magiczny wieczór" Agnieszka Krawczyk

"Magiczny wieczór" Agnieszki Krawczyk to kontynuacja sagi "Czary codzienności", jednak z powodzeniem można sięgnąć po nią jako osobną historię. Było to moje pierwsze spotkanie z tą autorką i muszę przyznać,że bardzo udane.


Książka opowiada o losach trzech sióstr Agaty, Danieli i Tosi, które prowadzą razem herbaciarnię "3 Siostry i 3 Koty". Rozterki uczuciowe, radości, miłość, różne odcienie emocji. To wszystko znajdziecie w tej powieści. Rzecz dzieje się w grudniu, trwają przygotowania do świąt, a także do ślubu Danieli, który ma się odbyć 30 grudnia.

" (...) przyjaciele są bardzo ważni, to nasza ostoja, ale to z rodziny czerpiemy najwięcej siły, z nią jesteśmy najbardziej związani, czy tego chcemy czy nie. Mam wrażenie, że z chorych relacji rodzinnych biorą się nasze choroby. Uzdrowienie tych problemów oznacza wyzwolenie siebie."
Fabuła toczy się w małym, malowniczym miasteczku w górach, o pięknej nazwie Zmysłowo. Miejscowość tak pięknie opisana, że zapragnęłam znaleźć się w niej. Ja tej książki nie czytałam. Chłonęłam całą sobą. Ona ogrzała mnie i sprawiła, że poczułam ciepło i świąteczny klimat.
Tak jak w każdej świątecznej powieści "Magiczny wieczór" także ma przesłanie. Ta powieść uczy nas, że pomimo sporów warto o nich zapomnieć, pojednać się, pokazuje jak ważna jest obecność bliskich w naszym życiu i rozmowa. 

" W miłości pragniemy dla ukochanej osoby czegoś więcej. Chcemy by była szczęśliwsza od nas, by miała wszystko, co najlepsze."
Szczerze polecam tę magiczną opowieść, bo "Magiczny wieczór" Agnieszki Krawczyk jest niezwykłą, niezapomnianą, pełną uroku książką na zimowe dni, wprowadzającą w ten wyjątkowy, świąteczny czas. .

Komentarze