Mini wywiad z J. Harrow

 


10 czerwca premiera książki "Ściana" J. Harrow. Zapraszam na mini wywiad z Autorką powieści.

1) Już niebawem na sklepowe półki trafi powieść "Ściana". Jakie odczuwasz emocje w związku z premierą?  

Chyba takie, jak przy poprzednich książkach - zawsze jest lekki stresik. Choć w sumie jest więcej niż lekki, gdyż jak widać nastąpiła u mnie zmiana wydawnicza. Miałam przy tej książce więcej pracy i więcej "swobody", więc stresuję się, jaki będzie efekt, jaki odbiór czytelników.

2) Co było główną inspiracją do napisania tej książki?

Strata. Jestem typem obserwatora i po prostu któregoś dnia postanowiłam ująć ten temat w książce - to jak różnie ludzie sobie ze stratą radzą, jak różnie reagują. Warto pamiętać, że mimo wszystko kiedyś jeszcze wzejdzie słońce...

3) O czym jest powieść "Ściana"?

Głównie właśnie o stracie. I o miłości oczywiście. O różnych jej odcieniach.

4) Jak pisało Ci się "Ścianę"? Czy było coś, co sprawiało trudności?

To może wyda się zabawne, ale trapił mnie jeden szczegół. Fortepian. Ciężko wyobrazić sobie tak duży instrument w blokowym mieszkaniu,, więc musiałam nieco zgłębić temat. Okazuje się, że są mniejsze wersje fortepianów i z powodzeniem mieszczą się w mieszkaniach.

5) Czy wzorowałaś się na kimś podczas tworzenia postaci? 

Nie.

6) Kiedy możemy się spodziewać kolejnych Twoich powieści?

W tym roku będzie pewna antologia z moim opowiadaniem. A kolejną książkę planuję wydać na początku 2022.

Dziękuję Autorce J. Harrow za poświęcony czas. 

Komentarze

Prześlij komentarz