Najlepsze książki 2018



Nastał koniec roku. Czas podsumowań. To był piękny rok. Spełniło się moje marzenie. Założyłam bloga Życie książkami pisane, nawiązałam współpracę z wieloma wydawnictwami, nawiązałam nowe znajomości... Zobaczyłam także jak działa blogosfera, Cóż, lekko nie jest... Jeśli chodzi o liczby, przez ten rok przeczytałam wiele książek. Nie mam zielonego pojęcia ile, ponieważ ich nie liczę ale było ich naprawdę sporo i na pewno coś ponad 60... Było kilka takich, o których nie chcę nawet myśleć, takich na których się zawiodłam, lecz nie będę wymieniać tytułów. Wolę opowiedzieć Wam o tych, które utkwiły mi w pamięci i na pewno o nich nie zapomnę. Przedstawiam Wam moją listę "Top of the Top books 2018"!
( Kolejność przypadkowa, więc proszę się nią nie sugerować ;-) )

1. "Spełnione życzenia" Karolina Wilczyńska - Króciutka książeczka świąteczna, niby niepozorna, a jakże piękna. Bardzo wartościowa książka, która zaskakuje i wyciska łzy. Dowód na to, że w niewielkiej objętości, może kryć się wielka zawartość.  Link do recenzji  


2. "Adam" Agata Czykierda - Grabowska - Tej książki nie mogło zabraknąć  na mojej liście. Książka ideał. Po prostu. Polecam ją każdemu kogo napotkam. Mogłabym o niej mówić bez końca. W moim sercu ma wyjątkowe miejsce. Link do recenzji


3. "Gdyby nie Ty" Monika Sawicka - Wstrząsająca i zaskakująca powieść. Wcale nie taka słodka jak wskazuje okładka. Po przeczytaniu miałam ciary i mętlik w głowie. Chwyta za serce i burzy nasz spokój. Link do recenzji 


4. "Paranoja" Katarzyna Berenika Miszczuk - Dla mnie to było coś. Kawał dobrego kryminału. Jak dla mnie jest to gotowy scenariusz na film. Czekam na 3 cześć! Link do recenzji


5. "Karminowe serce" Dorota Gąsiorowska - Autorka maluje słowem. Jej powieści to czysta przyjemność. Jestem tą książką oczarowana. Fenomenalna!


6."Płatki wspomnień" Augusta Docher - Ognisty grubasek. Cóż mogę powiedzieć? Augusta Docher łamie schematy. Nietuzinkowa w każdym calu.  A ile w niej emocji... Link do recenzji


7. "Revved" Samantha Towle - Nie mogłam się od niej oderwać. Szybkie auta, napięcie podczas wyścigów, zapach palonej gumy.... Coś innego i niesamowitego. Link do recenzji


8. "Wszystkie nasze obietnice" Colleen Hoover - Cudowna opowieść o prawdziwej miłości. Poruszy każdego. Autorka gra na naszych uczuciach. Tą książkę trzeba znać!


I to by było na tyle ;-) To lista książek, które wywarły na mnie olbrzymie wrażenie w 2018 roku.
A Wy co ciekawego przeczytaliście w tym roku? Chciałabym także podziękować Wam za ten rok, za to, że ze mną jesteście, czytacie recenzje, odwiedzacie na facebooku i instagramie, komentujecie. Autorom i wydawcom za zaufanie i docenianie, oraz za współpracę.  Życzę Wam wszystkim szampańskiej zabawy w sylwestrową noc. Oby Nowy Rok był lepszy od starego ;-)

Komentarze

  1. Czytałam "Paranoję" oraz "Revved" i miło wspominam. Były oki, chociaż w swojej topce roku na pewno bym ich nie umieściła. Ciekawa jestem 'Adama', bo dużo dobrego słyszałam o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest dowód na to, że ile ludzi, tyle różnych opinii ;-) Adam to sztos totalny. Polecam ;-)

      Usuń
  2. Płatki wspomnień na pewno znajdą się mojej topce. "Adama" mam na półce, na pewno przeczytam go w przyszłym roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych tytułów, chcę przeczytać wszystkie, ale w mijającym roku, udało mi się przeczytać na razie tylko Adama, którego uwielbiam. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Adama i Hoover ;) resztę może nadrobię w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej z wymienionych wyżej książek nie czytałam i oprócz Miszczuk raczej nie mam ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnej z przedstawionych w poście książek, ale "Paranoja" do mnie jak najbardziej przemawia.


    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie czytałam żadnej książki z twojej listy, chociaż bardzo chciałam przeczytać Spełnione życzenia i zamierzam to jeszcze nadrobić. Mój rok pod względem czytelniczym był dość słaby, miałabym problem żeby wybrać kilka najlepszych pozycji. Mam nadzieję, że 2019 będzie dla mnie lepszy. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Twojej listy najlepszych książek przeczytanych w tym roku znam tylko "Adama". Też mi się podobała ta powieść, chociaż nie włączyłam jej do swojej listy bestsellerów ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz