"Twój czas. Notes" Agata Przybyłek

Planer to mój niezbędny pomocnik w organizacji czasu. Korzystam z niego często! Co roku szukam takiego, który będzie nie tylko praktyczny, ale i ładny. W moje ręce trafił przepięknie wydany notes "Twój czas" Agaty Przybyłek. Jestem nim oczarowana. Przemyślany pod każdym względem, bardzo klimatyczny, kobiecy i piękny. Co znajdziemy w środku? Na pierwszy rzut oka narzuca się twarda oprawa, roślinna wklejka i urocza szata graficzna. Mamy w nim  mnóstwo miejsca na notatki, bazgroły, przemyślenia, złote myśli. Nie ma oznaczonych dat, są rozkładówki miesięczne i tygodniowe. Możemy zacząć z niego korzystać o każdej porze roku, wystarczy wpisać odpowiednią datę. W notesie mamy także opowiadanie "Historia pełna listów", które podbija nasze serducho oraz inspirujące cytaty.  Mamy też wiele motywacyjnych dodatków, wyzwań, przemyślenia np. na temat bycia panią domu, siostrą, żoną. Możemy go też sami ozdobić i rozwinąć naszą kreatywność. To niezbędny dodatek dla każdej kobiety, która lubi organizować i planować czas. Sprawdzi się również jako doskonały pomysł na prezent. Sensualny, piękny, poręczny i przede wszystkim praktyczny. Jestem zachwycona!

MOJA OCENA 10 /10              

                           Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona 

Komentarze