Mój ukochany wróg" Karolina Głogowska (Przedpremierowo)

W moje ręce trafił kolejny thriller psychologiczny pod tytułem "Mój ukochany wróg" Karolina Głogowska. Rewelacyjna książka, która totalnie wciąga od pierwszych stron i powoduje, że mamy chaos w głowie. Po przeczytaniu musiałam przez kilka dni pozbierać myśli, by napisać o niej cokolwiek. Pełna napięcia, zaskakująca, życiowa i wstrząsająca powieść.


Nika kończy związek, który nie ma przyszłości. W nowej pracy, gdzie pracuje przy produkcji programów telewizyjnych, idzie jej coraz lepiej. To właśnie tu poznaje Jonasza, którego uważa za ideał mężczyzny. Ich znajomość rozkwita z każdym dniem. Nika jest nim oczarowana. Jakie tajemnice skrywa Jonasz? Jakie będą konsekwencje tej znajomości?
„Podobno każda kobieta przynajmniej raz w życiu spotyka psychopatę. W życiu psychopaty jest jednak wiele kobiet…” 
Kreacja bohaterów świetna. Mamy całą plejadę różnorodnych i barwnych postaci. Styl Autorki jest lekki i przyjemny w odbiorze. Książka podzielona jest na pięć części, obserwujemy fabułę z perspektywy kilku bohaterek, co sprawia, że możemy bliżej poznać ich uczucia i myśli, lepiej je zrozumieć. Fabuła intrygująca, całość jest spójna i dopracowana. Zakończenie otwarte, musimy sami je sobie dopowiedzieć. Wyobraźnia działa na najwyższych obrotach. Autorka w genialny sposób ukazała postępowanie psychopaty, dowiadujemy się, w jaki sposób działa i co nim kieruje.


"Mój ukochany wróg" to książka o niedomówieniach, kłamstwach, miłości, sekretach, manipulacji, obawach, rozterkach, szantażu, grze na emocjach, zdradzie, złudzeniach. Historia Niki pokazuje, że miłość jest ślepa, jak łatwo można ulec psychopacie, wpaść w jego sidła. Genialny thriller, który wprawia w osłupienie i wywołuje wulkan emocji. Polecam!

MOJA OCENA 5/5
                                                   
                                                 Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu WAB

Komentarze