"Miłość z widokiem na Śnieżkę" Autor zbiorowy

Lubię czasami sięgnąć po zbiór opowiadań. Nie czytam ich wtedy po kolei, czytam jak chcę. Zawsze zaczynam od tych, których autorek / autorów nie znam. I tak też było z antologią "Miłość z widokiem na Śnieżkę". Książka zawiera 8 historii, których spoiwem jest zaproszenie na Bal Sylwestrowy w hotelu "Pod skałą" w Karpaczu. Muszę przyznać, że pomysł z sylwestrem jest rewelacyjny.


Moją uwagę przyciągnęły szczególnie opowiadania Tomasza Kierasa, oraz Ilony Ciepał-Jaranowskiej, których twórczość nie jest mi znana. Cóż, bardzo przyjemne i myślę, że może kiedyś dam im szansę. Gdybym miała powiedzieć, które z opowiań najbardziej mi się spodobało, to wybrałbym tę Karoliny Wilczyński pt. "Ucieczka". Urzekające, wzruszające, lekkie i poruszające. Najmniej spodobała mi się historia Anny H. Niemczynow, przy której się nudziłam.
"Nigdy nie czekaj, że coś stanie się samo w twoim życiu. Nigdy nie czekaj, aż ktoś inny zrobi coś, czego pragniesz.Rób to sam.Chwytaj te wątłe pasemka szans na szczęście, dopóki są w zasięgu twoich rąk. Kiedy ulecą, może już nie być okazji."
"Miłość z widokiem na Śnieżkę" to antologia pełna zimowego klimatu, magii gór i losów niezwykłych bohaterów. Ciepła, optymistyczna, lekka, różnorodna, nieprzekombinowana. Pełna miłości, przyjaźni, rodzinnych w lotów i upadków... Doskonała, jako przerywnik przy innych lekturach i nie tylko.

MOJA OCENA: 7/10

                                                                   Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Filia


Komentarze

  1. Coraz bardziej przekonuje się do krótkiej formy wypowiedzi, więc czemu nie spróbować przeczytać tego zbioru opowiadań. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz